Veškeré reklamace řešíme vzájemnou dohodou na emailu
reklamace.healthlife@gmail.com.
Abychom vaši reklamaci bez problému přijali, doporučujeme dodržet tyto zásady:
- pokud je při přebírání balík jakkoliv poškozen, donuťte přepravce o této skutečnosti vytvořit záznam
- po zjištění závady nás neprodleně informujte na reklamační email (využijte, prosím, výhradně tento email pro zajištění bezproblémové reklamace)
- při otevírání, postupujte tak, abyste nepoškodili originální balení (originálním balením je myšlen obal produktu, přepravní krabice není obal produktu) UPOZORŇUJEME VÁS, ŽE PŘI PORUŠENÍ OBALU, VÁM MŮŽE BÝT STRHNUTA POMĚRNÁ ČÁST Z CENY (NAŠÍM CÍLEM NENÍ VÁS POŠKOZOVAT, A PRÁVĚ PROTO VÁS PROSÍME, ABYSTE SI NA TENTO BOD ,,DALI POZOR")
- pro uplatnění reklamace je nutno předložit stručný popis závady (popřípadě fotografie) a další dokumenty
Využít můžete také telefonní kontakt na svého wellness poradce, který vás reklamací provede.